piatok 25. januára 2013

PANNA COTTA 2





Na tomto recepte ma najviac zaujala želatína , inšpirovala som sa na blogu Bibi ............. a  nedalo mi hneď ju aj vyskúšať :-) . A výsledok ?  Ešteže som si stihla jednu odložiť ani by som nevedela ako chutí  a moje deti ich zbodli raz, dva.
 
 Ja som zamenila šťavu grepu za šťavu z pomaranča.

SUROVINY :
 Šťava z pomaranča, pomarančový džús na zriedenie 100 % , želatínu v prášku 2 bal., cukor podľa chuti, 1 sladká smotana na šľahanie, med.

 Začneme smotanou, vyšľaháme spolu s medom.




Želatínu podľa návodu na obale dáme napučať, dobre premiešame aby sa nám rozpustila a vlejeme ju do šľahačky.




Dobre premiešame a hneď plníme do foriem.







Dolejeme do foriem a necháme stuhnúť. Potom vyklopíme a ozdobíme, ovocným , čokoládovým, karamelovým  dresingom  podľa chuti.







Viete že želatína je veľkým zdrojom bielkovín pre stavbu kolagénu? Ten je základnou stavebnou jednotkou tvoriace spojivové tkanivo predovšetkým pohybového aparátu, chrupaviek , kostí, vlasov, nechtov, a pokožky. Kolagénu sa tiež niekedy hovorí " elixír mladosti ". Na ňom totiž okrem iného záleží ako mlado človek vyzerá a ako sa pohybuje .

DOBRÚ CHUŤ !







10 komentárov:

  1. Až sa mi slinky zbiehajú. Recept vyzerá byť jednoduchý, tak určite vyskúšam. Pekný deň!
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj tebe Monči pekný deň , som rada že ťa recept zaujal a vďaka za návštevu :-) .

      Odstrániť
  2. Panna cottu mám též moc ráda a s želém ji určitě vyzkouším!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alis , som rada že som inšpirovala :-) nech sa vydarí....

      Odstrániť
  3. Lákavá mnamka :o) Posílala jsem mail na tu chlupatku ale vrátil se mě zpět jako nedoručitelná zpráva :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nevadí popozerám postup na nete , veľkááá vďaka :-)

    OdpovedaťOdstrániť