nedeľa 21. júla 2013

ČOKOLÁDOVÉ TROJUHOLNÍČKY







Lahodný zákusok, rozplývajúci sa na jazyku. Pre milovníkov čokolády.                                                      



Suroviny: cesto- 6 vajec, 6 polievkových lyžíc kryštálového cukru, 6 polievkových lyžíc teplej vody, 6 polievkových lyžíc hladkej múky zmiešanej s práškom do pečiva (1balenie), 4 polievkové lyžice kakao,0,5 dl olej a na poliatie 3 dl rumu.


Plnka: 4 vajcia, 200 g kryštálového cukru, 1 vanilkový cukor, 300 g masla, 3 polievkové lyžice kakao- Holanské.


Postup: Bielka oddelíme od žĺtok a vyšľaháme do tuha.



Žĺtka vyšľaháme s cukrom. Postupne pridáme vodu, olej.
Kakao a múku zmiešanú s práškom na pečenie.
Nakoniec zľahka vareškou primiešame sneh z bielkov .
Vylejeme na plech a pečieme na 180 C.





 Plnka: Vajcia vyšľaháme s cukrom a vanilkovým cukrom.
Dáme nad paru a šľaháme.







Šľaháme do vtedy, pokiaľ sa nám plnka nelepí na boky misky a prejdením po dne misky vareškou nám musí zostať cestička.....ktorá sa pomaly uzatvára. Vtedy je dobre vyšľahaná plnka.
Plnku odstavíme od sporáka a necháme vychladnúť. Maslo si vyšľaháme a po lyžiciach pridávame plnku. Nakoniec vmiešame kakao.
Korpus si polejeme rumom a rovnomerne nanesieme plnku. Nakoniec polejeme čokoládovou polevou. V chladničke necháme stuhnúť.




22 komentárov:

  1. Noooooo!!!! Troppo bella!!!!
    Trooooopo bella!!!! *_________*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Che buonaaaaaa :)
    un bacio, sei bravissima.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Grazie per il bel commento, saluti dalla Slovacchia e inviare dolce bacio al cioccolato ♥

      Odstrániť
  3. Jarka, ty si ma zase dostala týmto čokoládovým zákuskom...mám takmer podobný recept a robím ho ako tortu ale zákusok je lepší lebo je toho viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evička ďakujem, aj u nás zbožňujeme tento čokoládový zákusok :-)♥

      Odstrániť
  4. wow Jarka, zákusok je nádherný a tiež aj fotky, už fotíš čoraz lepšie a lepšie! :-) Len tak ďalej ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ywka ďakujem, snažím sa ♥ len foťák ma sklamal prestal blýskať musím nájsť nejaký servis ...tak mi teraz pomáha slniečko :-)

      Odstrániť
    2. Jarka, to ma mrzí...mne sa foťák už 2x pokazil, tiež som ho musela posielať do servisu. Ak chceš v správe ti pošlem kontakt, kde mne opravovali....a ja práveže sa snažím fotiť bez blesku, myslím jedlo a najlepšie je fotiť pri slniečku :-)

      Odstrániť
    3. Ja som nie profes. ale zistila som že žiaden blesk nerozžiari tak záber ako slnko...oveľa krajšie sa zábery vonku snímané keď svieti slnko...len mňa to tak oslepí že niekedy ani nevidím čo fotím :-D

      Odstrániť
  5. Ach, to je ztělesněním mých sladkých čokoládových snů. Božské, nádherné, dokonalé a jsem si jistá, že i úžasně chutné. Bravo! Určitě vyzkouším ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. však ani ja nie som a ani zrejme nebudem profi :-)....a áno, máš pravdu a rovnako je to aj u mňa :-D....ale učíme sa celý život a fotenie je naša krásna záľuba :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam, mňam, to vyzerá úžasne!!!!
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba vyskúšať :-) aj chutia fantasticky...ďakujem ♥

      Odstrániť
  8. krásne, výborne vyzerajúúúúú a viem, že sú famózne, veľmi podobné robievam

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zdravim Vas, prosim, kolko kakaa ide do plnky? Tento Vas blog je uzasny a urcite si tu kazdy vyberie...Aj ja ako mlada gazdinka sa sem chodim inspirovat :))))) DAKUJEM.......Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, ďakujem za upozornenie....zabudla som napísať. Ja dávam 3 polievkové lyžice kakaa. Ale kupujem výlučne Holanské kakao. Sú kakaá iných značiek ale slabšie vtedy je treba dať 4 lyžice. Najskôr daj len 3 a ochutnaj, každému podľa chuti :-).

      Odstrániť