piatok 16. augusta 2013

TÉGLIKOVÁ ZMRZLINA




Pre osvieženie..... tégliková zmrzlina. Prichystajte každému z vašich hladošov neodolateľnú pochúťku v pohári. Milujú ju veľkí i malí, mladí či starí. Nik neodolá J.

Suroviny: 250 g mäkkého tvarohu, 250 ml šľahačkovej smotany, 5 PL práškového cukru, 4 PL kryštálového cukru, 1 balenie vanilkového cukru, mrazené ovocie ja som použila maliny a čučoriedky.

Postup: Ovocie dáme do misky, posypeme kryštálovým cukrom. Necháme mierne rozmraziť a rozmixujeme.






 Tvaroh zmiešame s práškovým cukrom, vanilkovým cukrom a do hladka vymiešame.


Šľahačku vyšľaháme do tuha.




Vyšľahanú šľahačku opatrne zmiešame spolu s tvarohom. Striedavo plníme tégliky.







Povrch uhladíme a naplnené tégliky dáme na 5 hodín do mrazničky stuhnúť.


                              Dobrú chuť!




9 komentárov:

  1. Jé, už zas mi děláš chutě .... už si píšu, tu zkusit musím:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Daniela ringrazio molto, e penso che tu sei caldo ... ricetta ideale per un rinfrescante ♥

      Odstrániť
  3. Cute!!!! ^_______^
    Buone vacanze!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj keď takýto tvarohový krém s ovocím sem-tam robievam, nenapadlo ma dať ho zamraziť a mať z neho výbornú zmrzlinku...ďakujem Jarka za inšpiráciu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež mám tento recept...Jarka, nádherné fotky a túto lákavú dobrotu sa tiež chystám vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť