sobota 18. júla 2015

CUKETOVÉ PLACKY




6 ks zemiaky
1 ks cuketa
3 strúčky pretlačeného cesnaku
1 PL majoránka
1 ČL soľ
1 ks vajce

3-5 PL múka hladká....podľa potreby.



Zemiaky a cuketu postrúhame na jemno, premiešame a vylejeme prebytočnú šťavu. Pridáme pretlačený cesnak, vajce, koreniny, soľ a múku. Vymiešame cesto. Smažíme na rozpálenom oleji.








4 komentáre:

  1. Akeber ... mňam ... hneď by som si dala ... s kyslou fazuľovicou ... :)))
    Ja robím cuketový nákyp ... pravdaže ku kyslej fazuľovici ... :))))
    pekný víkend prajem ...
    L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, cuketový nákyp som ešte nerobila musím vyskúšať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky dělám ... ale letos si skoro na všech cuketách pochutnali slimejši, ach jo ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajka táto bola darovaná, mne zožrali aj tekvice :-( ...keby som bola rodená Francúzka zožerIem ja ich :-D

      Odstrániť