utorok 7. júla 2015

OVOCNÁ KOŽA



Skoro víťazný recept zo súťažnej relácie TV Joj ... Recept na bohatstvo (2012).... Ovocná koža. Každý rok som chcela vyskúšať urobiť túto dobrotu, no vždy akosi pozabudla J. Čo potrebujeme? Ovocie akékoľvek, môžeme aj kombinovať. Ja som použila maliny a vanilku. Základ je ovocie rozmixovať. Potom vyliať na papier na pečenie a nechať dobre sušiť. V tomto období je ideálny čas ja som využila naše auto. Plech som dala pod zadné okno a do večera bola ovocná koža tak akurát. Po vysušení je ovocnú kožu najlepšie strihať nožnicami na pásiky, nožom to ide ťažko. 






A ešte čosi, kto nemá rád kyslé môže pridať trochu cukru, dobre rozmiešať aby sa rozpustil. Môžete pridať aj škoricu či bazalku, mätu, levanduľu, medovku, vanilku, limetku. Ovocie sa dá kombinovať akokoľvek. Možno kožu aj skladovať, zabalenú v potravinárskej fólii. Recept určite stál za vyskúšanie.





7 komentárov:

  1. Ma che bella questa ricetta, mi piace come hai usato la frutta :)
    Bravissima!
    Un bacio

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jarka, si šikovná, ovocná koža sa ti úžasne vydarila a tiež aj fotky ...dúfam, že sa mi podarí nakuknúť častejšie...srdečne pozdravujem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. What's up, this weekend is good for me, since this point in time i
    am reading this great educational piece of writing here at
    my house.

    My site Useful Resources

    OdpovedaťOdstrániť